Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte ändra en felstavad rubrik!


Skorpion76

Rekommendera Poster

I min tråd där jag frågade hur man dkulle kunna göra phpBB attraktivt igen stavade jag fel i rubriken. Jag skrev phppBB. Ett p för myclket alltså. Sedan skrev jag fel i Datorn en läskig smittkäll. Jag skrev is'r orden smitt och källa. SUCK! :(:blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du är inloggad ser du att under ditt meddelande står det Rapportera Redigera knappen Multi-citat knappen Svara

 

Klicka på Redigera så kan du ändra i ditt meddelande! Detta gör jag rätt ofta med mina meddelanden. Det är så lätt att missa ett ord, en bokstav eller göra något annat fel. Jag ändrar t o m om jag råkat göra ett mellanslag för mycket, petnoga som jag är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att ändra i själva inlägget så räcker det att göra som mbgtmari skrev men om man vill ändra i rubriken behöver man efteråt dessutom klicka på knappen "Använd fullständig editor".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du är inloggad ser du att under ditt meddelande står det Rapportera Redigera knappen Multi-citat knappen Svara

 

Klicka på Redigera så kan du ändra i ditt meddelande! Detta gör jag rätt ofta med mina meddelanden. Det är så lätt att missa ett ord, en bokstav eller göra något annat fel. Jag ändrar t o m om jag råkat göra ett mellanslag för mycket, petnoga som jag är.

Hehe ang. petnoga. så visst brukar jag ofta göra som dig, men fullt så extremnoga är jag inte.

Har det skett så har det och jag går vidare, bara om jag uppenbart ser felaktigheter som stör mig direkt så går jag tillbaks, fast visst särskrivningar kan störa dom flesta ibland trots att jag själv gör dessa misstag emellanåt, men brukar inte spendera alltför mycket tid på detta på ett forum, där det också händer att man slinter på tangenterna. Hehe.

Mvh :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ang. petnoga. så visst brukar jag ofta göra som dig, men fullt så extremnoga är jag inte.

Har det skett så har det och jag går vidare, bara om jag uppenbart ser felaktigheter som stör mig direkt så går jag tillbaks, fast visst särskrivningar kan störa dom flesta ibland trots att jag själv gör dessa misstag emellanåt, men brukar inte spendera alltför mycket tid på detta på ett forum, där det också händer att man slinter på tangenterna. Hehe.

Mvh :)

Tack för tipsen! Rubrikerna som är fel hasr jag ändrat nu! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ge ett tips:

I Eforum finns något som kallas för Testhörnan och där kan du helt fritt skapa nya trådar, skriva nya inlägg i dessa, redigera och helt enkelt testa redigerarens alla inbyggda funktioner som tex.att bifoga bilder etc.

 

Trådar i Testhörnan räknas inte in i vanliga forumet och dessa kan komma att tas bort sedan.
Testhörnan är enbart för test och du kan göra precis vad du vill där -  inom reglerna naturligtvis.
https://eforum.idg.se/forum/113-testh%C3%B6rnan/

 

Mvh
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu förstår jag. Det har råkat bli ett p för mycket i din profil här på Eforum.

 

Klicka på ditt nam (Skorpion76) högst upp till höger på Eforums sida. Då kommer du till Min Kontrollpanel som du ska klicka på. Då kommer du till Din Kontrollpanel där du hittar Kontaktinformation Hemsida
 

Där kan du ta bort ditt extra p.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu förstår jag. Det har råkat bli ett p för mycket i din profil här på Eforum.

 

Klicka på ditt nam (Skorpion76) högst upp till höger på Eforums sida. Då kommer du till Min Kontrollpanel som du ska klicka på. Då kommer du till Din Kontrollpanel där du hittar Kontaktinformation Hemsida

 

Där kan du ta bort ditt extra p.

Nu har jag lyckats ändra länken. Tack så myclet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...