Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ByteFence


Torparen

Rekommendera Poster

Jag förstår att du nu känner dig nojig efter allt besvär med att få bort programmet men nog var det en onödig försiktighetsåtgärd, som dessutom leder till att tråden blir svårläst. Att namnet på programmet kommer upp när du söker efter något annat i sökrutan/förstoringsglaset är inte så konstigt. Jag kan få upp meningar ur mina mejl eller andra texter när jag letar efter något annat där. Inte har Cecilia, som har rensat så många datorer här på Eforum, i sin dator fått in något av alla oönskade program hon har skrivit namnet på tusentals gånger här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske har förivrat mig.  Det känns inte roligt att få reprimander då man gör något i god tro. Jag bifogar den bild jag fick upp då jag sökte på ByteFence på min HD. Eftersom jag har haft så stora problem med programmet greps jag av panik då jag såg bif bild. Jag har handlat i hel okunnighet kunde inte drömma om aktuella konsekvenser. Men jag säger som en devis det är av misstagen man lär sig.

post-73922-0-25923200-1505925877_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte något klagomål bara att vi inte förstod vad det skulle vara bra för, dvs onödigt jobb för dig och eventuellt svårare att läsa den här tråden för den som råkar ut för ByteFence en annan gång.

 

Det du såg verkar i huvudsak vara webbläsarens cache (tillfälliga internetfiler) på hårddisken och de försvinner inte för att du ändrar inläggen här. Däremot kommer de så småningom att ersättas med andra internetsidor som du läser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Cecilia jag blev faktiskt en aning ledsen. Jag har handlat i god tro utifrån mina kunskaper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...