Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

GTA V kan man få ha kvar sin specialbil


Flyfisherman

Rekommendera Poster

Alltså, man tar en en (häftig) bil och kör denna i ett garage man köpt.
Nu är frågan: Man åker till garagejohan och han bygger om denna med Twin-turbo, andra fjädringar, lackar om och hela kittet.

Om jag parkerar denna i garaget då, finns den kvar?

Om jag parkerar denna på gatan, kommer denna att forslas bort?
Eller är jag körd att för evigt bygga om Michaels, Trevors eller Franklins bilar?

Har ni inte spelat GTA V? Ja då råder jag per omgående att skaffa detta. Helt otroligt och vilken fantastisk historia. bara i singelplayer läget....vilket jag rekommenderar att börja i. innan ni ens funderar på att börja med multiplayer.

Sanslöst! :thumbsup:

Måste vara det bästa spelet som finns just nu med extremt bra grafik, öppen värld fri att utforska, fruktansvärt kul!

Spelet kom ju ut 2015, (många patchar efter detta, senast i förra veckan) men det är idag inget som slår det och det går att få för en billig peng - om ni har hårdvaran vill säga...

 

Ps. Barnförbjudet. Otäcka scener förekommer, men sanslöst bra musik  (man kan också skapa sin egen radiokanal med egna mp3) - och givetvis extrem grafik!

Tips: Ta alla sidouppdrag och du kommer att ha ett spel som räcker länge, kanske hela hösten...särskilt som du kommer att spela 3 olika karaktärer, som sedan vävs ihop.

Tips 2: Det går i inställningarna att ställa om så att man spelar i första person om man föredrar detta (normalläget är 3:e person)  och i bilar, flygplan, helikoptrar, båtar, ubåtar, MC, cyklar, dykning etc.. så kan man på PC bara trycka V för att ändra mellan 3:person till 1:a person.

Ibland är det bättre att köra med 3:e personsläget faktiskt.

 

Grafikmotorn Rockstar Advanced Game Engine (RAGE) är i det det närmaste efter Crytek Engine (Crysis 3) det häftigaste jag sett och inte ens Dice Frostbite grafikmotor i BF4-serien blir jag imponerad av i jämförelse.

  • C:a 72 GB tar det upp på min SSD.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ps testa med att köra med hellyse på natten (Klicka H en eller flera gånger) och kolla hur vägbanan samt gatskyltarnas reflexer lyser upp....

Hehe, har man dessutom varit in i Los Santos Customs garage och uppgraderat till bl.a. Xenon lysen blir det än häftigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...