Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Laserskrivare till bra pris


Martassen

Rekommendera Poster

Jag har två Canon Pixma multifunktionsskrivare (olika modeller), samt den förra HP-multifunktionsskrivaren som min garage-granne numera har fått.

Och på alla dessa skrivare skall det vara exakt så som du beskriver, dock har jag ingen erfarenhet alls av laserskrivare, men det låter som det skulle vara helt korrekt och såldes kan du vara nöjd och se fram emot många sköna och snabba utskrifter på din nya och fina laserskrivare.

 

Ps. Har laserskrivaren stöd för dubbelsidig utskrift, måste du se till att aktivera detta i
Windows 10 > högerklicka Start > Inställningar >  Enheter > Skrivare och skannrar > till höger på menyn gå till Enheter och skrivare (för att komma till gamla varianten som kommer att försvinna) > högerklicka på skrivaren > utskriftinställningar > i menyn Utskriftformat eller motsvarande "bocka i dubbelsidig utskrift".

 

Som sagt jag vet inte om din skrivare hanterar detta, men se det som ett allmänt tips.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så luckan där papprena är ska vara en bit ut alltså? Se första bilden jag bifoga och på sista med beskrivningen. 

Vilken känsla med laser :-). och trådlöst dessutom kom som en fin överraskning. Sitta i soffan skriva ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det verkar märkligt att pappersbehållaren sticker ut, det är jag ganska säker på att den inte ska göra, ser ju inte klokt ut i inlägg #23, den borde inte ens fungera då, utan säga ifrån att något är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar ingenting. Den skriver ut iaf Hahaha.

Bifogar bild på skrivaren och även beskrivningen .

 

Vad säger ni?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ser man skrivaren i helhet bättre, nä, papperslådan ska in hela vägen, någonting verkar vara ivägen, har du dragit ur hela, och kollat om du ser något?

 

 

Ska se ut som på bilden naturligtvis. :thumbsup:

 

post-13429-0-10556000-1508101182_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det knäpper till jag drar in den precis dom

den ska vara i det läget . Väldigt märkligt .

 

Har tagit ut facket helt nu. Den e ju djupare än skrivaren. Eller?

 

Verkar tydligen som man kan dra ihop facket men då får ju inte A4 plats. Se bild

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag ihop facket så hela går in.

Men det går ju ej lägga A4 där på.

 

Innebär det då att om vill skriva ut A4 så måste facket vara utanför?

 

Se bild

 

Edit:

Ja ni ser ju även på filmen att facket ej inne hela vägen han lägger på A4 å drar in facket.

Så det ska tydligen vara så.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ska sticka ut om du använder A4 papper

Japp och eftersom skrivaren bevisligen fungerar i detta läge så skall det vara så.

Är man osäker så kan man bäst läsa i instruktionsboken hur det skall vara.

Mvh :thumbsup:

 

[Edit] Manualen sidan om Medier och kassetter http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201704/20170407081912313/SV/Swedish/Swedish/manual/media_and_tray.htm?isTocLink=fixed

På bilderna syns dels när man skall dra ut kassetten och dels när den skall skjutas in och på ingen av bilderna framgår det annat än att kassetten skall sticka ut en liten bit:

 

post-73434-0-57907700-1508105989.png

post-73434-0-10510900-1508105990_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instruktionsboken hittar du i mitt förra inlägg. :)

Annars brukar det oftast stå på detta lilla papper tex. en webb-adress som man skall använda för att komma åt manualer (instruktionsböcker) drivrutiner och program.

 

Fler och fler hårdvarutillverkare har slutat med att skicka med en massa tjocka pappersböcker - och helt rätt enligt mig om man tänker på miljön, för det är ett regelrätt resursslöseri egentligen.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...