Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bytte User Profile name, kan inte logga in på mitt admin konto


Lisa111

Rekommendera Poster

Hej. Fråga inte hur dum jag är, men jag ville byta mitt User Profile name, folder namnet C:/users/namn och gjorde detta genom regedit > Local machine till Windows NT >Profile List

Jag startade om datorn och loggade in på mitt enda Admin konto, men det stod Preparing WIndows, och kom in på ett "TEMP" konto, jag har inte en aning om hur jag ändrar tillbaka, om det ens går? Vill inte förlora all data.

Någon som kan hjälpa mig? 

mvh Lisa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till Eforum.

Nej absolut inte håller vi på med att fråga om sånt, här på Eforum är alla medlemmar trevliga och försöker i bästa mån att hjälpa varandra. :)

 

Se detta om tips om hur du skall fixa detta: Windows 10 forums: How to Fix 'You've been signed in with a temporary profile' Error in Windows 10

Återkom om det blir problem eller ja, återkom och berätta oavsett.

Mvh

 

[Edit] Eller kanske kika på denna instruktion...?

Winaero - Windows 10 – You’ve been signed in with a temporary profile

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 jag ville byta mitt User Profile name, folder namnet C:/users/namn och gjorde detta genom regedit > Local machine till Windows NT >Profile List

 

Jag startade om datorn och loggade in på mitt enda Admin konto, men det stod Preparing WIndows, och kom in på ett "TEMP" konto, jag har inte en aning om hur jag ändrar tillbaka, om det ens går? Vill inte förlora all data.

 

Kommer du åt regedit nu när du är inloggad på Temp-kontot och kan ändra tillbaks?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...