Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ta bort Facebook koppling till kontakter?


embla

Rekommendera Poster

Hej!

(vet ej om jag hamnade i rätt ämne...)

Hjälp!! Har gjort bort mig!  :( Brukar logga in på Facebook på min jobbdator men har varit noga med att inte klicka i att det ska kopplas till kontakter där. Häromdagen behövde jag logga in på nytt på Facebook då jag bytt lösenord. Måste ha missat kopplingen - och ser nu att jag får förslag på vänner på alla mina affärskontakter! Pinsamt! Alla måste ju tro att jag sökt upp just dem!... :ph34r:  Hur får jag bort kopplingen till min arbetskontaktbok (som är "rätt välfylld...") så att inte Facebook söker upp alla arbetsrelationer jag har??? (Antar att de som redan åkt in är för evigt inkorporerade som ev förslag mellan mig och dem i Facebook världen - men jag vill inte att nya affärskontakter tror att jag FBar dem!! 

Mycket tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guld till Thirteen!!!

Länken var mycket nyttig och jag hittade att jag lyckats i messenger peta in synk med kontakterna i jobbmobilen... attans vad fort det går ibland... jaja  -  nu fick jag bort dem från den telefonen, men får ju skylta hos mina kunder att jag sökt dem på FB... men nya slipper inte till i varje fall.. 

Tack så mycket för hjälpen! Trevlig helg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...