Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
shipspotter

LÖST Nyhetsbrev slutat komma

Rekommendera Poster

Hej,

 

Har i flera år mottagit nyhetsbrev från två olika avsändare. Det har kommit punktligt varje vardag fram till i våras då de helt slutade komma.

Jag har kontrollerat att min e-postadress finns hos avsändarna. Jag har också tagit bort min adress, på avsändarnas hemsida, och lagt dit den igen men inget hjälper. Har kontrollerat skräppostmappen.

 

Jag har också varit i kontakt med min internetleverantör, Comhem, de vill veta om avsändarna får felmeddelande när de skickar ut nyhetsbreven till mig. Har kontaktet en av leverantörerna men de har hitintills ej svarat på mina mail. All annan e-post fungerar.

 

Kör i Windows 10.

 

Någon som har en lösning?

Redigerad av shipspotter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla spam-korgen hos comhem.

Registrera om dig hos nyhetsbreven.

Testa annan tjänst, som gmail, yahoo, microsofts outlook/live mail.

Hej Monshi,

 

Tack för tipsen. Hur kollar jag spam-korgen hos Comhem?

Jag har tidigare registrerat om mig hos nyhetsbreven.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tror att Monshi tror att du har en webbmailadress hos Comhem och att han tycker att du ska gå in på Comhem och kontrollera spamkorgen där.

 

Själv har jag en webbmailadress hos Tele2 och när jag har loggat in på den (på webben) kan jag mötas av att det ser ut så här:

post-55300-0-61111600-1502660412_thumb.png

Redigerad av mbgtmari

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tror att Monshi tror att du har en webbmailadress hos Comhem och att han tycker att du ska gå in på Comhem och kontrollera spamkorgen där.

 

Själv har jag en webbmailadress hos Tele2 och när jag har loggat in på den (på webben) kan jag mötas av att det ser ut så här:

attachicon.gifspam tele2 webmail.png

Har nu kollat webbmailadressen hos Comhem. Hade avmarkerat "lämna en kopia av meddelande på servern" så jag påmarkerade och

väntade några dagar för att se vad som hamnade i spamkorgen och de andra korgarna. Inget hamnade i spamkorgen, fanns endast e-post i

inkorgen. 

Jag har också, som jag blev tipsad, skapat ett gmail konto och anmält detta till "nyhetsbrevavsändarna" och nu får jag mina nyhetsbrev via

min gmail address.

Stort tack till tipsarna! :thumbsup:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...