Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lolan2

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en Ipad Air som jag ofta spelar  på.

​Nu har bilden på spelet i Play.OK förändrats och får inte plats så att jag kan se hela spelrutan. Lyckas ibland, genom att knacka lätt på högersidan av bilden, att  rulla bilden nedåt så att jag kan spela. Men då ser jag inte övre delen me motspelarens namn bl.a.

​Bifogar en bild där det syns att det saknas en bit överst.post-130836-0-93690900-1501427816_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte att zooma ut sidan och dubbelklicka på skärmen med två fingrar.
​Bilden är helt normal när jag kommit in i liggande läge. När jag rör bilder så kommer vita listen upp nere och uppe. Jag lyckas med lätt klickande få upp bilden så att jag kan spela men då ser jag inte översta delen. Se bilden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är i en webbläsare kan du ju se om det blir bättre med en annan webbläsare. Det finns flera stycken att välja på i App Store, t ex Firefox, Opera, Chrome.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är i en webbläsare kan du ju se om det blir bättre med en annan webbläsare. Det finns flera stycken att välja på i App Store, t ex Firefox, Opera, Chrome.

 

Om det är i en webbläsare kan du ju se om det blir bättre med en annan webbläsare. Det finns flera stycken att välja på i App Store, t ex Firefox, Opera, Chrome.

Hej Cecilia,

​jag provade men en annan webbläsare och det fungerade! Jag brukar gå in på Google och söka efter spelet och det har alltid fungerat förut. Så något har förändrats. Huvudsaken är att jag fick en lösning.

​Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...