Torparen Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Har skaffat en modern mobil vilken går att ansluta som Wi-Fi i mitt lokala närverk. Men har inte en susning om lösenordet minnet är bra men kort. Är det någon som kan hjälpa mig att lösa problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle Penna Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Förmodligen har du lösenordet på din router Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Och om lösenordet inte är synligt i routerns inställningar får du skriva in ett nytt lösenord (krypteringsnyckel) i routern och sen ändra i anslutningen för alla enheter som ansluter till routern. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedex Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Om du har en dator med WiFi ansluten så har du lösningen här utan att ändra på alla de enheter som du ev. har. Så du kan ansluta din mobil med lösenordet från routerns WiFi. https://www.microsoft.com/surface/sv-se/support/networking-and-connectivity/how-to-find-your-wireless-network-password?os=windows-10&=undefined Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torparen Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Kan det vara det lösenord som står på routerns baksida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Kan det vara det lösenord som står på routerns baksida? Ja, det tipset har du redan fått. Förmodligen har du lösenordet på din router Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torparen Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Nu funkar det tack för hjälpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Fint Vad var det som var lösningen i ditt fall? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torparen Posted June 30, 2017 Author Share Posted June 30, 2017 Lösenordet fanns på baksidan av routern enkelt va? En annan sak Du ger fin service men sover du aldrig? Hälsningar och ha det bra Lennart. PS om du vill läsa om mig och min hund (Selma) så finns vi på Facebook (vi som har lagotto) DS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.