Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ändringar i Eforum.


His Divine Shadow

Rekommendera Poster

His Divine Shadow

All dethär tomma gråa utrymmet

på högra sidan, jag tycker att under "Relaterade Forum:" Kunde vi ha en liten lista som visa dom 10 senaste trådarna också, så man inte behövde byta till "senaste trådar" från "senaste inlägg".

Det var väl i en gamlare version av eforum, version 3 kanske?

 

 

-----------------------------------

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.

So far, the Universe is winning."

 

[inlägget ändrat 2001-10-05 11:39:32 av His Divine Shadow]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ändring jag skulle vilja se, vore en uppföljning av de absolut vanligaste frågorna i vissa ämnen. I de areor jag tittar i, så är internetdelning med vidhörande detaljer så pass vanligt att inte bara jag blir lite spydig när folk ny-frågar om saker som varit på tapeten dagar i sträck. I andra fora är det säkert likadant med andra spörsmål.

 

Uppföljningen skulle bestå i en sida med How-to och lite länkar i ämnet på IDG.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar en FAQ list?

Tycker jag skulle vara bra.

Varför inte? En FAQ-ruta för varje forum med svaren på de vanligaste frågorna i respektive forum skulle få bort mycket av 'bruset' på E-forum

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, en eFAQ har väl varit lite av en dröm i många år.. att kunna hänvisa upprepade frågor direkt till en FAQ-url istället... *längta*

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm, ljuva tanke ...

 

det finns i alla fall direktlänkar till reglerna :)

 

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingeb djup föräandring, men lite fler fäger till att markera djupet i en tråd vore inte fel.

Eller något annat sätt att representera djupet i en tråd, grått efter grått blir väldigt grått.

 

[Tillägg]

En till förändring som vore trevlig - en kanpp för att få läsa en tråd i kronologisk ordning...Ibland kan det vara lite förvirrande att läsa inläggen i den ordning de presenteras nu.

 

/T

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2001-10-07 22:18:32 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...