Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur kommer jag in på datorn när mitt konto är borta?


Lolan2

Rekommendera Poster

Pelle Penna

I fotot ovan, är det från din laptop eller stationära (alltså den du inte kommer in i). Det är ju så det ska/bör se ut på din stationära när du försöker logga in. 

OM det är på din stationära, vad gör du då sedan för att landa på Guestkontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Om du startar om datorn och inte kan logga in alls på ditt vanliga konto så borde väl åtminstone du ha fått val om att välja vilket konto?

 

Har du tidigare haft ett sk. Microsoft konto som Administratör kan du följa denna guide för att på så sätt återställa ditt lösenord: https://support.microsoft.com/en-my/help/12429/microsoft-account-sign-in-cant

 

Är det helt tvärnit och denna ruta hela tiden kommer upp med Gästkontot så prova att hålla in vänster Skifttangent samtidigt du klickar nere till höger för att starta om datorn.

Då bör du efter denna omstart kunna komma till en meny där det går att välja "Systemåterställning" från en tidigare återställningspunkt.

Mvh

HURRAAAA!

Nu är jag inne på mitt konto i datorn!

Jag har fått hjälp av ett bonusbarn som har pluggat mycket data.

Jag försökte med olika lösenord som jag kunde komma ihåg och plötsligt öppnades kontot. Men, det var gästkontot och mitt huvudkonto var raderat -av mig. :thumbsdown: Han försökte flera gånger med omstart samtidigt som han försökte med F-tangenterna - och till slut fick han fram mitt konto. Det hade jag aldrig väntat mig! Han hade inte tid att förklara för mig hur han gjorde för han reser till Kina med sin chef i em.

(Gällande mitt Comhem-konto så har det, trots kontakt med Comhem, inte löst sig. De skulle återkomma i dag.)

 

Bilden visar visar mitt riktiga konto!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FUNDERSAMMAN

Din epost i forum är fel ställe att ha det på . Även i bild . Dina namn på konto som gäst eller huvud konto får en att fundera  . . Men får du datorn som du ville ha den så är det bra .

Min fundering var om det inte kom fram . Var att man inte kan radera ett Huvud konto på datorn .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din epost i forum är fel ställe att ha det på . Även i bild . Dina namn på konto som gäst eller huvud konto får en att fundera  . . Men får du datorn som du ville ha den så är det bra .

Hur menar du? Hur skall jag ha det i stället?

Jag har problem med att komma in här trots att jag byter lösenord ett flertal gånger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lär väl visa sig med tiden hur mycket onödig e-post och spam Lolan2 får på sin e-postadress som hon här har valt att visa i bild i inlägg #27. Inget fel att skaffa sig erfarenheter.

 

Lolan2, förslagsvis tar du bort bifogad bild i inlägg #27.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lär väl visa sig med tiden hur mycket onödig e-post och spam Lolan2 får på sin e-postadress som hon här har valt att visa i bild i inlägg #27. Inget fel att skaffa sig erfarenheter.

 

Lolan2, förslagsvis tar du bort bifogad bild i inlägg #27.

 

Bilden är nu borttagen. Man ska vara försiktig med sin mejladress och inte ge den till vem som helst.

 

 

HURRAAAA!

Nu är jag inne på mitt konto i datorn!

Jag har fått hjälp av ett bonusbarn som har pluggat mycket data.

Jag försökte med olika lösenord som jag kunde komma ihåg och plötsligt öppnades kontot. Men, det var gästkontot och mitt huvudkonto var raderat -av mig. :thumbsdown: Han försökte flera gånger med omstart samtidigt som han försökte med F-tangenterna - och till slut fick han fram mitt konto. Det hade jag aldrig väntat mig! Han hade inte tid att förklara för mig hur han gjorde för han reser till Kina med sin chef i em.

(Gällande mitt Comhem-konto så har det, trots kontakt med Comhem, inte löst sig. De skulle återkomma i dag.)

 

Bilden visar visar mitt riktiga konto!

 

Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...