Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Brevlådan är nästan full


Lolan2

Rekommendera Poster

Jag får ständigt upp detta meddelande trots att jag tömt papperskorgen och Windows mail? Vad mer kan jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får ständigt upp detta meddelande trots att jag tömt papperskorgen och Windows mail? Vad mer kan jag göra?

Tyvärr blir det flera inlägg med samma ämnen för det visar för mig att jag inte har kunnat lägga in det. Nu när jag loggar in kan jag se mina försök!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr blir det flera inlägg med samma ämnen för det visar för mig att jag inte har kunnat lägga in det. Nu när jag loggar in kan jag se mina försök!

Försök att återigen förklara vad ditt problem är i denna tråd, dina andra "dubblett" trådar är borttagna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv av meddelandet du får så blir problemet tydligare.

 

Det verkar som om du har lite problem med att posta bilder men man måste ju inte posta bilder om det bara gäller meddelanden. Att skriva exakt det som står är ju inte fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag får numera  E-postmeddelande med texten:

 

"Brevlådan är nästan full. Utrymmeskvoten är nästan fylld.
Ta bort meddelanden så att den inte blir helt fylld, eftersom det kan
orsaka att nya meddelanden avvisas.

Obs! Meddelanden som lagras i mappar som till exempel 'Papperskorg', 'Borttagna objekt' etc.
läggs till din kvot."

​Jag har tömt papperskorgen och rensat i Webmail men ändå får jag detta!

​Tydligen ser vi inte samma sak här. I min profilruta här ovan till vänster, där det tidigare stod Lolan2, ser det annorlunda ut mot tidigare. Nu är det ett vitt kryss i en liten svart ruta med en liten fyrkant runt och "L" bredvid och under "L" står ett "o". Detta hände för ung. 2 veckor sedan och efter det har allting krånglat och ni ser inte mina inlägg!
​,

 

 

Försök att återigen förklara vad ditt problem är i denna tråd, dina andra "dubblett" trådar är borttagna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Tänk på att radera i Skickade meddelanden också.

 

En bekant till mig hade Telia som e-postleverantör. Trots att vi tömde allt så fortsatte det att vara fullt i hans brevlåda. Han blev tvungen att ringa till Telia för att få detta fixat.

 

Ang. krånglet med dina inlägg så prova att rensa i webbläsarens webbläsardata eller webbläsarinformation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du skriver "Windows mail" (ska kanske vara programmet "Windows Live Mail") antar jag att du normalt använder ett mejlprogram, t ex "Windows Live Mail" för att hantera dina mejl och då måste du gå till webbsidan för din mejl-leverantör, t ex Telia, med en webbläsare och där logga in för att säkerställa att mejlen verkligen har tagits bort från deras mejl-server.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...