Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

VÄRLDENS ENKLASTE FRÅGA VideoPad


Liina1106

Rekommendera Poster

Hej! :D

 

Jag är extremt okunnig på både datorer och engelska, men skulle vilja lära mig att redigera filmer lite löst... Laddade ner VideoPad för det påstods vara ett enkelt gratisprogram för filmredigering men.. 
DET STÅR PÅ ENGELSKA OCH JAG ÄR JÄTTEDÅLIG PÅ ENGELSKA OCKSÅ :blink:  :thumbsdown:

Finns det någon söt själ här som kan guida mig till hur jag ändrar till svenska, så ska jag nog kunna lära mig redigera filmer snart jag å :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! :D

 

Jag är extremt okunnig på både datorer och engelska, men skulle vilja lära mig att redigera filmer lite löst... Laddade ner VideoPad för det påstods vara ett enkelt gratisprogram för filmredigering men.. 

DET STÅR PÅ ENGELSKA OCH JAG ÄR JÄTTEDÅLIG PÅ ENGELSKA OCKSÅ :blink:  :thumbsdown:

Finns det någon söt själ här som kan guida mig till hur jag ändrar till svenska, så ska jag nog kunna lära mig redigera filmer snart jag å :P

 

Välkommen till Eforum!

 

Är du säker på att programmet ska finnas översatt till svenska?

Jag kan inte hitta något om det utan bara att det för iPad-versionen står att det bara finns på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till Eforum!

 

Är du säker på att programmet ska finnas översatt till svenska?

Jag kan inte hitta något om det utan bara att det för iPad-versionen står att det bara finns på engelska.

Kan det vara så illa tror du? :(   Då är det antingen att gissa sig fram ändå eller att hitta något annat program...har du något förslag i så fall? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...