Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Mikael63

Moraliskt stöd ang. kasta ut Vista önskas

Rekommendera Poster

Windows 7 är ju i stort sett samma som Vista med menyer och installationer.

Bara den larviga flytande utforskaren när man öppnade den som gick i sidled i Vista, anledning/design/säljtricks?

Sidopanelen gick ju att ta bort om man inte önskade den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och då var ändå 8.1 bättre än 8. :rolleyes:

Därom tvistar de lärde

Redigerad av Mellin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Därom tvistar de lärde

Tvärtemot många har jag tidigare varit väldigt nöjd med Windows 8.1 och jag drog ut på tiden innan jag uppgraderade till Windows 10 på mina maskiner.

Jag såg inga problem eller stök med just Windows 8.1, däremot var Windows 8 inte helt lyckat.

Windows 8.1 är bättre än Windows 7 som i sin tur är bra mycket bättre än Windows Vista SP 2, även om jag heller inte hade några stora problem med Vista SP2.

Windows 10 är förstås i mina ögon ännu bättre, inkl. att jag kör detta på en gammal maskin med trött processor från 2006 utan mankemang 32-bitars varianten som tar upp mindre systemresurser.

På min rätta maskin med hyfsad hårdvara var/är Windows 10 aldrig ett frågetecken.

Jag har också en väldigt trött och gammal laptop som tidigare hade Windows XP och på denna kör jag numera Linux Mint, där fanns helt enkelt inget val och den blev ju som en ny maskin (kändes det som då) efter detta byte för en si så där 5-6 år sedan. fast numera kan jag tycka att den börjar ha gjort sitt, den är trött.

Mvh.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...