Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Byte av modem/router?


dataokunning

Rekommendera Poster

dataokunning

Jag är ansluten till Tele2 mobilbredband hemma och har en äldre Huawei B593s-22 modem/router med SIM kort. Kan jag byta till en modernare med bättre mottagning och flera möjligheter att configurera så jag blir mera anonym på nätet? Förslag tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång i tiden så anslöt jag ett vanligt 3g-modem till usb-uttaget på den router jag hade, sen kopplade jag upp med routern. Det fungerade fint. Så det alternativet har du alltid. Då borde du kunna köpa vilken router som helst som man kan ansluta 3g-modem till. Den router jag hade var en d-link.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ansluten till Tele2 mobilbredband hemma och har en äldre Huawei B593s-22 modem/router med SIM kort. Kan jag byta till en modernare med bättre mottagning och flera möjligheter att configurera så jag blir mera anonym på nätet? Förslag tack

Men vad menar du med att du skulle bli mer anonym?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ansluten till Tele2 mobilbredband hemma och har en äldre Huawei B593s-22 modem/router med SIM kort. Kan jag byta till en modernare med bättre mottagning och flera möjligheter att configurera så jag blir mera anonym på nätet? Förslag tack

Förslag har du fått, men jag undrar också vad som får dig att tro att du är anonym på nätet, det är nog det minsta du är, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...