Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Felaktig visning i Internet Explorer 11


Lennart R65

Rekommendera Poster

Lennart R65

När jag går in på dn.se eller svd.se visas hela innehållet i en smal zon mitt på skärmen.

Har sökt själv men kan ej hitta felet som kom plötsligt.

 

M v h LennartR65

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Jag kan råka ut för liknande när mitt F-secure hoppar igång omedvetet i "bankläge". Vet inte varför det gör så ibland. Stänger jag då ned bankläget så brukar det fungera.
Har i övrigt inget svar fn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att veta om problemet beror på att något har hänt inne i Internet Explorer eller om det beror på något utanför, typ antivirusprogrammet, kan det vara bra att veta om problemet kvarstår om Internet Explorer startas om resp. om hela datorn startas om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lennart R65

För att veta om problemet beror på att något har hänt inne i Internet Explorer eller om det beror på något utanför, typ antivirusprogrammet, kan det vara bra att veta om problemet kvarstår om Internet Explorer startas om resp. om hela datorn startas om.

Har stängt och öppnat Internet Explorer och även startat om datorn men det gör ingen skillnad.

Hur bifogar jag en skärmdump, det ser inte ut att gå i det här läget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hur bifogar jag en skärmdump, det ser inte ut att gå i det här läget?

Du klickar på knappen "Använd fullständig editor" i underkanten av rutan för svar och därefter på "Bläddra"-knappen för att kunna välja vilken fil som ska bifogas. Glöm inte att klicka på knappen "Bifoga denna fil" innan du klickar på knappen "Skicka svar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...