Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gratisprogram för att Importera film från YouTube


Lasse J

Rekommendera Poster

I samband med att jag fick fabriksåterställa min dator tappade jag programmen där jag kunde ladda ner film resp musik från Youtube. Två olika gratisprogram från samma utgivare.
Om jag minns rätt var deras loggo på skrivbordet en röd kvadrat med olika text. Programmen fungerade utmärkt.
Kan någon tipsa om vad det kan ha varit alt. tipsa om nytt bra gratisprogram?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Testa annars att googla på youtube downloader och när du fått upp ett antal länkar så växlar du över till bildsök högst upp. Då kanske du kan känna igen symbolen och klicka på den för att ladda hem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen. Jag hittade inte samma program, däremot ett annat via en amerikansk PC-tidnings hemsida:

4K Video Downloader. T.o.m. svensk text.
Det fungerar utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Här är länken till hemsidan: 4K Video Downloader

Ja det verkar vara helt gratis. Och finns med svenska under installation!

Finns dock en Pro version med fler funktioner.

 

Jag läste igenom hela dess Eula och ingenstans kan jag hitta annat än en bekymmersam punkt i 8.3

Men det gick fort över sedan jag läst fortsättningen.

 

8.1 Privacy Policy. The personal information you provide to Open Media LLC during the ordering and registration process is used for Open Media LLC's internal purposes only. Open Media LLC uses the information it collects to learn what you like and to improve the Software. Except as otherwise expressly permitted by this EULA or as otherwise authorized by you, Open Media LLC will not give any of your personal information to any third party without your express approval except as reasonably required by law, as authorized by this provision or as necessary to protect Open Media LLC, its agents and other Participants. Open Media LLC can (and you authorize Open Media LLC to) disclose any information about you to private entities, law enforcement agencies or government officials, as Open Media LLC, in its sole discretion, believe necessary or appropriate to investigate or resolve possible problems or inquiries, or as otherwise required by law.
 

8.3 Statistics. In order to innovate and continuously improve its products, the company may collect some anonymous usage statistics from its Software including, without limitation, the collection of information on how software is used by users. STATISTICS POTENTIALLY COLLECTED IS ANONYMOUS AND CAN NOT IN ANY WAY LEAD TO IDENTIFY USERS.

 

 

Det verkar på det hela taget vara en produkt ändå där man tagit användarna på allvar.

Denna måste jag själv testa vid tillfälle, tyvärr har jag ingen bildskärm som klarar 4K...

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...