Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ta bort tråd.


Upper

Rekommendera Poster

Hej!

Om jag vill ta bort en tråd som av någon anledning blivit fel eller är inaktuell hur går jag då till väga?

Hej!

 

Du kan trycka på texten Rapportera i underkanten av inlägget och därefter skriva in varför du vill att det ska tas bort. Ett meddelande kommer då att skickas till moderatorerna som kan bedöma om borttagningen är lämplig eller om andra kan ha nytta av information som finns i tråden. Normalt tar vi inte bort trådar bara för att de blivit inaktuella för rätt som det är finns det någon som t ex tycker att det vore kul att prova på Windows XP igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Om jag vill ta bort en tråd som av någon anledning blivit fel eller är inaktuell hur går jag då till väga?

Ska kanske då också förtydliga Cecilias svar, att det är bara moderatorerna som kan ta bort en tråd eller inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ta bort en tråd innebär inte bara att någons problem, som inte längre är aktuellt, försvinner. Det gör även de svar man fått. Förutom att dessa svar kan hjälpa andra med samma problem så tycker jag det är lite tanklöst att vilja ta bort andras inlägg, som de ibland lagt ner mycket tid på att formulera. Jag tänker då på Flyfisherman och Åge N, som ofta skriver genomarbetade svar, illustrerade med skärmdumpar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...