Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
salutologen

Fel Du har inte tillstånd att ladda upp denna sortens fil. Varför?

Rekommendera Poster

För några minuter sedan laddade jag upp ett problem med några frågor kring ett ostabilt skrivbord och aktivitetsfält sedan jag installerat Win 10. I bilagan försökte jag komplettera och illustrera problemet med en kort filmsnutt. Tyvärr blev jag nekad att använda filmsnutten.

Varför???

I stället för filmsnutten möttes jag av texten: Fel Du har inte tillstånd att ladda upp denna sortens fil.

MVH

Bernt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det har förmodligen inte skett någon förändring sedan 2014 så du får studera den här sidan igen

//eforum.idg.se/index.php?app=core&module=help&do=01&HID=8

Jag har för resten aldrig sett några andra filmsnuttar än videoklipp från Youtube och liknande här. Jag föreslår att du bifogar några skärmklipp och beskriver dem kortfattat istället för att få hjälp med det här problemet

//eforum.idg.se/topic/353388-instabilt-skrivbord-och-aktivitetsf%C3%A4lt-efter-installation-av-win-10/

Det är litet jobbigt att ladda upp flera skärmbilder och få dem i rätt ordning¹ men det går.

¹ Inlägg #9 i Teckensnitt visas inte - Windows 10 var jobbigt att göra

//eforum.idg.se/topic/353310-teckensnitt-visas-inte/

Redigerad av mbgtmari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Till mbgtmaris bra redogörelse kan jag bara tillägga att om man vill ladda upp en fil av någon annan filtyp än de godkända får man först göra en komprimerad mapp (zip-fil) av den.

Cecilia

Moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...