Ljud först när filmen har varit och vänt i Facebook
Startad av
Olle_M, i Mediaspelare – Media Player m fl
-
Liknande Innehåll
-
Av Jepz
Har försökt på olika vis att skapa en FB-sida utan resultat. Får alltid detta felmeddelandet:
"graphql server responded with error 1390008"
Vad gör jag för fel och hur löser jag det?
Tack på förhand!
-
Av Rosanna
I snart 2 dagar har detta meddelande dykt upp när jag förösker logga in på facebook, både på appen och datorn.
- inget händer när jag klickar på "kom igång"
- en vän har försökt återställa kontot från deras inlogg
- Jag har försökt att byta lösenord utan framgång
-
-
Av AnnaK
Hej,
Söker efter ett program att ladda ner för att redigera och konvertera film.
Läste ett tips om ett program som hette Format Factory men blev osäker på var jag vågade ladda ner det. Mitt virusprogram varnade.
Tipset fanns här: https://pcforalla.idg.se/2.1054/1.701339/format-factory-konvertera-filmer men hänvisningen till nerladdningen fungerade inte längre.
Ska ha programmet till lite olika projekt;
Jag har en fil i MPG som jag vill kunna klippa och gärna konvertera till annat lämpligt format.
Vill också kunna skapa egna små filmer från såväl foto och småfilmer som jag fotat/filmat med Iphone. Har för flera år sen använt windows Movie maker och där fanns funktioner som klarade det jag beskriver ovan samt att man kunde lägga in övergångar, lägga till ljud etc.
Vad har ni för tips på gratis program som kan klara mina önskemål?
Tack på förhand!
-
Av BatsBalloonAgent08
Hej, jag undrar hur några av mina video filer MP4 helt plötsligt får filtillägget (.PL) Går inte att öppna i windows Media player .
Jag har HP.PC Windows 10.
Hur öppnar jag dom? Går heller inte att återställa till ursprungsformatet. Tacksam för tips.
Vänligen
BatsBalloonAgent08 😎
-
Av VIM
Har länge försökt att kontakta facebook och fråga dem varför mina inlägg tas bort till 90% och varför mina skrivelser om den "svenska skolan" har försvunnit? Vem har tagit bort dem och varför? Kan E-forum hjälpa mig?
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Cloud Solution Architect (Azure) till VisolitSolna (Kommun), Stockholm
- Projektledare inom IT som stöd för att utveckla bättre matvanor och säkrare livsmedelUppsala (Län)
- Handläggare för jaktkorts- och jägarexamensregistrenStockholm (Län), Östersund (Kommun), Jämtland
- Regional Sales Manager, B2BGöteborg (Kommun), Västra Götaland
- Systemutvecklare till avdelningen It-utvecklingStockholm (Län)
- Cloud Solution Architect (Azure) till Visolit