Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

IE11 - funkar inte - segar fruktansvärt


gcarl

Rekommendera Poster

Hej

Hopplöst lång tid att ladda ned sidor i IE11. Medan sidorna laddas "hoppar" ikonerna på vänster sida i aktivitetsfältet fram och tillbaka. Försöker jag scrolla på sidan kommer timglaset (eller vad det nu kallas för) fram.

Jag kör fortfarande på plattform W7 i min PC. Har avinstallerat min "gamla" IE11 och installalerat på nytt. Felet kvarstår.

För närvarande använder jag Safari som webbläsare.

Förslag på åtgärd.

gcarl

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer om du går in i INSTÄLLNINGAR och ÅTERSTÄLL.

Kanske rensa historik och ca

 

Vad händer om du går in i INSTÄLLNINGAR och ÅTERSTÄLL.

Kanske rensa historik och cashe

Ingenting händer.

Som jag skrev i går, så fort jag nuddar scrollningslisten kommer timglaset. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingenting händer.

Som jag skrev i går, så fort jag nuddar scrollningslisten kommer timglaset.

 

 

Du behöver inte öppna IE11 för att göra det Pelle Penna föreslår. Öppna Nätverks- och delningscenter i Kontrollpanelen. Klicka på Internetalternativ. Klicka på Avancerat och sedan Återställ.

 

Vet inte om det leder någon vart, men kan du skapa en ny tillfällig användare med Admin rättigheter och se om IE11 fungerar med den användaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte öppna IE11 för att göra det Pelle Penna föreslår. Öppna Nätverks- och delningscenter i Kontrollpanelen. Klicka på Internetalternativ. Klicka på Avancerat och sedan Återställ.

 

Vet inte om det leder någon vart, men kan du skapa en ny tillfällig användare med Admin rättigheter och se om IE11 fungerar med den användaren?

Öppnat nätverks- och delningscenter i kontrollpanelen. Klickat på Internetalternativ. Klickat på Avancerat och sedan Återställ.

Ingen ändring. 

Som någon sa, det finns många andra bra webbläsare, så varför bry sig om IE11.

Tack i alla fall!

Mvh

gcarl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...