Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

youtube rekommendationer


gandalfgrå

Rekommendera Poster

En stilla undran. När jag går in på Youtube så kommer det fram en massa bilder på sidor jag besökt tidigare i form av en bild och det kallas rekommenderat. Det är i olika kategorier som t.ex politik, bilar m.m. Hur får man bort dessa bilder och rekommendationer.

 

Om min dator lånas av någon som vill in på Youtube så har denne inget att göra med vilka sidor jag besökt. Högerklickar man på bilden som rekommenderas finns inte alternativet "ta bort". Hur rensar man dessa bilder?  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En stilla undran. När jag går in på Youtube så kommer det fram en massa bilder på sidor jag besökt tidigare i form av en bild och det kallas rekommenderat. Det är i olika kategorier som t.ex politik, bilar m.m. Hur får man bort dessa bilder och rekommendationer.

 

Om min dator lånas av någon som vill in på Youtube så har denne inget att göra med vilka sidor jag besökt. Högerklickar man på bilden som rekommenderas finns inte alternativet "ta bort". Hur rensar man dessa bilder?  

Tror jag löste problemet. Går man in på Youtube så kommer det fram på vänster sida en ruta som heter hem. Under den finns två alternativ, populärt och historik. Klickar man på historik kan man välja på "rensa hela visningshistoriken". Klickar man på den så kommer frågan igen om man vill rensa hela historiken och att man då inte kan ångra det. Klickar man då på rensa hela visningshistoriken så försvinner de sidor jag besökt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...