-
Liknande Innehåll
-
Av andershult
Jag har Itunes på Windows 10 och bränner cd med musik.
Jag har valt cd-text för att få låtinformation på cdn.Fram till nu så har det alltid fungerat.
Nu följer inte all information med ,vissa låtnamn är inte med.Om jag spelar upp cdn i en bilstereo,visar den ofta fel låtnamn,namnet på nästa låt.
Jag har kontrollerat informationen i filerna med CD-Tag.Jag har senaste versionen av Itunes
Vad är felet ?
-
Av HansBersa
Hej,
På något sätt har plötsligt visningen (och möjligheten att ändra) vissa egenskaper för vissa filer, företrädesvis MP3 ändrats på min dator.
Egenskaper som titel, albumartist, låtnummer, längd etc. är tomma och går inte att ändra på datorn när man högerklickar på Egenskaper/Information.
Kopierar jag en av filerna till en annan dator så finns dock informationen där men på något sätt har filinställningen på min dator ändrats och jag kan inte hitta någon inställning för att rätta till detta.
Rättigheterna ser ut att finnas, samma användare etc.
Snälla, finns det någon som kan hjälpa mig?
Mvh
Hans
-
Av HS84
Hej.
Någon som har ett bra tips på ett konverteringsprogram youtube till mp3? Det jag har från dvdvideosoft har blivit jättesegt... (ja jag är usel som inte vill betala för snabbare konvertering, men det är en annan diskussion. )
Tack på förhand och ha en bra dag!!
-
Av Förstårej
När jag importerar cd-skivor till iTunes så visas varje skiva som ”Album”. Jag vill kunna sortera mina skivor/Album så att de visas i den ordning jag vill, så att t.ex alla Miles Davis visas tillsammans och i inspelningsordning. På samma sätt med övriga artister. Jag har oftast samma artist på hela skivan och då är det logiskt att de visas tillsammans. På samma sätt med klassisk musik. Jag hittar inte något system för hur iTunes sorterar album. Att t.ex. Jazz och Klassiskt kan sorteras var för sig har jag fattat, men inte hur se visas inbördes. Tacksam för svar. "Spellistor" verkar inte vara tillämpligt för mig (?). Tacksam för svar.
-
Av canardlover
Mossa, nu står jag inte ut längre utan måste få fråga en sak som förmodligen får mig att framstå som en jubelidiot... ...! Hur startar man en DVD-skiva som jag har matat in i DVD-spelaren..??????? Har vimsat runt i menyerna i WinMedPlayer i timtal utan att ha hittat den "rätta knappen". DVD-spelaren finns där bara inte..??!!...HJÄLP...!!!!!! ..!
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
Aktuella jobb
- Teknisk systemförvaltareSödertälje (Kommun), Stockholm
- TELEKOMINGENJÖR TILL SIGNALKONTROLLSEKTIONEN VID MUSTStockholm (Län)
- Solution Architect to Digital Dealer @ ScaniaSodertalje, Stockholm
- DeveloperSodertalje, Stockholm
- Java-konsult, GöteborgGöteborg, Västra Götaland, Sweden
- Teknisk systemförvaltare