Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Råkade slänga en sak i datorn och ångrar mig, går det att ångra?


Dumlemuffins1

Rekommendera Poster

Dumlemuffins1

Hej!

Satt och städade i min dator och såg då något som hette typ Eula eller något liknande, det gör så att man kan spara saker på sin dator, vilket jag inte visste när jag slängde det. Jag trodde bara detta var något onödigt och slängde. Så min fråga är; går det att ångra detta på något sätt?? Har för mig att det finns en återställningsknapp eller ett sätt att återställa datorn till sin ursprungliga variant, eller har jag fel? 

Usch är så arg på mig själv just nu!!!  :( 
Vore väldigt tacksam för hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

EULA brukar betyda ungefär licensvillkor.

 

Vad det ett program du slängde eller kanske en fil?

På vilket sätt slängde du saken?

 

Beroende på vad du slängde och hur kan en systemåterställning till en tidigare tidpunkt hjälpa. Hur man gör varierar på vilken Windows-version man har men du borde komma rätt om du söker efter systemåterställning i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dumlemuffins1

Hej!

 

EULA brukar betyda ungefär licensvillkor.

 

Vad det ett program du slängde eller kanske en fil?

På vilket sätt slängde du saken?

 

Beroende på vad du slängde och hur kan en systemåterställning till en tidigare tidpunkt hjälpa. Hur man gör varierar på vilken Windows-version man har men du borde komma rätt om du söker efter systemåterställning i datorn.

Hej! 

Tusen tack för ditt svar!  :)

Du har så rätt, EULA var licensvillkor så det var därför som jag slängde, och sen när jag skulle spara en bild på facebook så gick det inte och jag tänkte direkt att det måste bero på att jag slängde EULA. När jag nu försökte spara igen så fungerade det hur bra som helst. Är sååå glad för det!  :)  :thumbsup:  Stort TACK för ditt svar och engagemang ändå! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dumlemuffins1

På vilket sätt märker du att det du slängde behöver finnas kvar?

Tack snälla för ditt engagemang och svar!  :)

Det har dock löst sig. Jag kan visst spara saker på datorn ändå, så jag hade fel.  ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...