Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Wordpress kunnig söker PHP expert


MAGG

Rekommendera Poster

Jag har fått in en ny kund till firman som jag jobbat med i 3 år, han säljer skjortor och ska nu öppna en däcksida med storlekar osv. Jag bygger vanliga wordpress sajter och har viss programmeringskunskaper så jag är inte helt dum i huvudet men jag saknar kompetens för att koppla till system och "listor" som han beskriver det.

 

Ett exempel på sökfunktionen/reggistreringsnummer han önskar finns på abswheels men han går med på att likna ralphs också. Hur som kan han även gå med på denna söksätt: (TITTA PÅ ÖVERSTA SÖKSÄTTET där man anger mått manuellt)

 

Kan någon kunnig utvecklare hjälpa mig mot ersättning? eller guida mig lite på hur jag kan gå tillväga och om ni vet vem jag kan kontakta.

 

Vill inte förlora kunden i onödan om det går att fixa externt. cash is king  :ph34r:

 

 

//M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juste,,, tillägger att ralphs söksätt går att göra via wordpress men problemet är att jag måste lägga upp varje produkt manuellt. Kunden kommer att ha listor som uppdateras varje dag med nya produkter och det är dessa jag vill på något sätt ska laddas upp automatiskt. Fördelen är att jag slipper sitta varje dag och nöta in produkter. Nackdel, mindre jobb för mig som konsult. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...