Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adobe Acrobat X Pro


delarosee

Rekommendera Poster

Jag har version 9 x Pro och efter de stora uppdateringarna, ex Anniversery så måste jag köra en reparation av Acrobat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag kör Adobe Acrobat X Pro (ver. 10.1.16 senaste) och har inte haft några problem efter migrering från Windows 7 till Windows 10.

 

I Kontrollpanelen > Program > högerklicka på Adobe Acrobat X pro > välj 'Ändra' > så skall du kunna reparera installationen.

Starta om datorn > starta Acrobat Pro > i 'Hjälp' menyn > välj  'Kontrollera om det finns uppdateringar'

 

Eller så startar du Adobe Acrobat Pro > i hjälpmenyn > välj 'Reparera Adobe' > starta om datorn sedan.

Kontrollera om det finns ev. patch-uppdateringar hos Adobe. Kommer du inte in så skapa ett gratis Adobe konto.

Du ser exakt vilken version du har i > Hjälp >  'Om Adobe Acrobat..'

https://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?platform=Windows&product=158

 

  • Men jag förstår inte? Du säger Adobe Acrobat X Pro sedan Acrobat 9? Vilken är det?
  • Version 9 stöds inte längre och kan ge problem i senare Windows versioner.
  • Version X = ver. 10 stöds heller inte längre, men fungerar i Windows 10

 

Här hittar du patcherna till Acrobat X (ver. 10)  ja och alla andra versioner efter ver. 10 också:

http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=1&platform=Windows

 

För Acrobat  X (ver 10) standard samt pro, är det denna du skall installera: Adobe Acrobat 10.1.16 Pro and Standard update - All languages

Har du den redan så kan det vara värt att antingen ominstallera denna eller reparera installationen som jag tipsar om i början av inlägget.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt, jag missade i hastigheten att det var flera i tråden med olika versioner.

Ok. Mitt svar ovan gäller båda.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...