Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Innehållet blockerades eftersom det inte signerats av ett giltigt säkerhetscertifikat


CokeBottle

Rekommendera Poster

Hej !

 

Någon som vet hur man kan komma runt detta-"Innehållet blockerades eftersom det inte signerats av ett giltigt säkerhetscertifikat" ?

 

 

Skulle få instruktioner för hur jag skulle få min spelkontroll utbytt från Sony, men när jag kommer till sidan som ska fyllas i med personuppgifter m.m. så blir jag blockerad och det står...

 

-"Innehållet blockerades eftersom det inte signerats av ett giltigt säkerhetscertifikat"

 

 

Använder en HP laptop med Windows 10, har provat med Microsoft Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, blir blockerad av alla, trots att jag försökte ändra internetinställningar, godkänt sidan som säker osv.

 

 

Mina instruktioner via e-post...

 

Gå bara till...

https://hardware.support.eu.playstation.com/

och följ instruktionerna på skärmen - du kommer behöva din enhets serienummer nära till hands!

 

..när man kommer till sista steget före inmatning av sina personuppgifter...

 

 
-"Innehållet blockerades eftersom det inte signerats av ett giltigt säkerhetscertifikat"
 
 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu lyckats lösa det, men inte via PC med Windows 10.

 

Jag lyckades via min Samsung Galaxy Note 8 "Surfplatta" och Samsungs egna webbläsare.

Där kunde man välja "fortsätt", när man fick problem med "säkerhetscertifikat" och komma vidare, men den möjligheten fick man ALDRIG via webbläsare i Windows 10.

 

Fick bara detta överst på sidan som jag ville öppna...

 

-"Innehållet blockerades eftersom det inte signerats av ett giltigt säkerhetscertifikat"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du påpekat för Sony att du får problem med att följa deras anvisningar?

För det bästa vore ju om de såg till att ha ordning på sina webbsidor så att meddelandet inte kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...