Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

email brev utan mottagaradress


Helenan.

Rekommendera Poster

Vilket datum (inklusive årtal) skapades dokumentet?

 

Dubbletter har tagits bort.

 

Cecilia

Moderator

 

Tack för att du hade tagit bort dubbletterna.

Datum inte intressant i sammanhanget. Jag sökte svar endast på varför syns inte mottagareadress på mejlen, dokumenten för att jag har inte märkt att de skickades till datorn.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr har jag inte tillgång till Outlook Express på denna dator, så jag kan inte försöka återskapa ditt problem.

 

Men tycker det är lite märkligt att du har lyckats hitta dessa mail, eller dokument som du också säger, på ett sådant ställe, en systemmapp som normalt ligger dolt.

 

Så frågan är om det går att hitta ett vettigt svar på din fråga.

 

Men det går kanske att lösa det om man har tillgång till XP och Outlook Express.

 

En sak till, går det att se vilken filändelse mail och dokument har, som du har hittat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vill och det går jag kan bifoga, skicka den delen av mejlet till dig där du ser uppgifterna att det hittades i mappen System Volume Information/Occbe728-f528-sedan ytterligare siffror och bokstäver och på slutet ac-04046cBcc752.

I nästa rad står Meddelande text <pr><br></p><hr>id=stopSpelling> From : xxx@hotmail.se <br>Subjekt : rubrik text...<br> date : xxx<br><br>.

Sedan kommer texten i brevet. Det finns ingen mottagare i mejlet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en nyinstallation av XP, och kollade runt både i Outlook Express "med mail i", och i systemkatalogerna, men kan inte hitta motsvarade som du har gjort, ett 15 år gammalt operativ med lika gammalt mailprogram, ser inte vitsen att fortsätta hitta en lösning på din fråga.

Enligt Microsoft så är ju också bägge två "döda" i deras värld.

 

Så jag släpper denna tråd, om du mot förmodan vill fortsätta förstå vad som hänt, så kanske någon annan här orka söka vidare, annars föreslår jag att du ger upp detta.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...