Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Anniversary update och innehåll i mappar


kiwi01

Rekommendera Poster

Igår morse dök den då upp som gubben i lådan – Anniversary update så klart, och inte mig emot, det gick smidigt och smärtfritt och tog bara några få minuter. (Kanske jobbade den medan jag sov, datorn stod på.)

 

Men jag gillar inte att de stökar till det i min dator och mitt system. En del detaljer har jag kunnat åtgärda, som att skrivaren söks upp och inte arkivet när jag klickar på skriv ut.

 

Men det finns åtminstone en detalj som jag inte klarar av.

Så här har jag haft det till och med igår och så vill jag ha det igen: När jag i utforskaren öppnar en mapp med foton ska inte bilderna täcka hela skärmen utan ett fält till höger lämnas fritt. Markerar jag en bild så visas bilden i större storlek i detta fält, då är det enkelt att leta rätt på rätt bild, jag slipper öppna bilden i ett fönster och sedan stänga det igen.

 

Detsamma ska gälla vid Worddokument, markerar jag ett så kan jag snabbt ögna igenom innehållet utan att öppna dokumentet.

 

Snälla, hjälp mig att åtgärda och ta fram detta ovärderliga hjälpmedel, klarar mig inte utan det! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Utforskaren klickar du på menyn Visa högst upp och väljer Förhandsgranskningsfönstret. Du kan också välja Stora ikoner. Då ser du bilderna med en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...