parli Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 När jag missat att spela in ett TV-program, men det fortfarande finns kvar på Play (i detta fall UR-play), hur kan jag då spela in det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tune Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Detta program var jättebra när man körde Windows7, sist jag testade fungerade det inte på Windows10: http://pirateplay.se/pirateplayer/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thirteen Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Här funkade det på W10, efter lite tålamod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Se även dessa trådar här på eforum: //eforum.idg.se/topic/348689-pirateplayer-fr%C3%A5n-svt-play/ //eforum.idg.se/topic/350756-installation-av-umans-downloader/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tune Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Här funkade det på W10, efter lite tålamod. Vad gjorde du för att få det att fungera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thirteen Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Vad gjorde du för att få det att fungera? Här får jag nog korrigera mig! Har testat igen den här morgonen och Pirateplayer verkar inte fungera efter Windows 10 Anniversary uppdateringen 2/8. Men för mig fungerade Pirateplayer i Windows 10 så sent som 30/7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charles II Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Det fungerar oftast, även efter w10 uppdateringen. En del program hittas inte, men så har det alltid varit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LARSAS Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 När jag missat att spela in ett TV-program, men det fortfarande finns kvar på Play (i detta fall UR-play), hur kan jag då spela in det ? Jag har gjort lite stickprov på UR Play . Pirateplayer fungerar inte på de program jag har testat. Umans fungerar men program med undertext är knepiga .Undertexten kan laddas ned men jag ha ej lyckats få med den i visningen. På SVT play fungerar ofta Pirateplayer men Umans fungerar jämt Konverteringen till Mp4 fungerar dock inte med Umans , men jag har inget problem att visa inspelningarna på datorn. Jag använder Windows 10 men inte senaste versionen Anniversary LARSAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.Sarastro Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Jag har gjort lite stickprov på UR Play . Pirateplayer fungerar inte på de program jag har testat. Umans fungerar men program med undertext är knepiga .Undertexten kan laddas ned men jag ha ej lyckats få med den i visningen. På SVT play fungerar ofta Pirateplayer men Umans fungerar jämt Konverteringen till Mp4 fungerar dock inte med Umans , men jag har inget problem att visa inspelningarna på datorn. LARSAS ladda ner playprogram i Internet – övrigt Startad av parli, 2016-aug-08 Senaste inlägg av LARSAS, 2016-aug-10 För mig fungerar umans bra om man använder umans för att hämta material frpn Svt Play. Win 10 installerat början av maj 2016, umans installerat början av sept 2 Se vidare i min beskrivning nedanstående tråd: Installation av Umans downloader i Mediaspelare – Media Player m fl Startad av Kalle Dator1, 2..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.