Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

alltomwindows


Bagera

Rekommendera Poster

Hej! Sedan ett antal dagar kan jag ej komma fram till www.alltomwindows.se

Felmeddelande se bilaga.

 

Mvh

Bagera

post-138590-0-05552600-1464884854_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till Eforum!

 

Den webbplatsen uppdaterade till senaste versionen av IP Boards forumplattform nyligen och om problemet uppstod i samband med det kan det bero på t ex att du inte försöker med www.alltomwindows.se utan en adress som innehåller något mer på slutet, eller att webbläsaren har någon cookie/kaka som inte är kompatibel längre.

 

För det andra fallet är det då bäst att ta bort cookies/kakor och hur man gör det beror på vad man har för webbläsare. Vilken webbläsare använder du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till Eforum!

 

Den webbplatsen uppdaterade till senaste versionen av IP Boards forumplattform nyligen och om problemet uppstod i samband med det kan det bero på t ex att du inte försöker med www.alltomwindows.se utan en adress som innehåller något mer på slutet, eller att webbläsaren har någon cookie/kaka som inte är kompatibel längre.

 

För det andra fallet är det då bäst att ta bort cookies/kakor och hur man gör det beror på vad man har för webbläsare. Vilken webbläsare använder du?

Hej Cecilia och tack för välkomsthälsningen!

Rensade Cookies ja hela webhistoriken och EN skillnad blev det, jag kom fram till sidan MEN när jag ska logga in så kommer samma felmeddelande som tidigare.

Jag har Chrome som standard, men har även testat med IE och Edge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag även provat att nå fram till alltomwindows.se via mobilen både 4G och bredbandet, men samma felmeddelande även via mobilen.

 

Eftersom jag inte kommer fram till hemsidan så får jag ju ingen kontakt med supporten där, kan någon av er på tråden skriva ner mailadress om det nu finns den kontaktmöjligheten, kommer inte ihåg eftersom det är lååång tid mellan mina besök där.

 

 

post-138590-0-98941700-1464972074_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Alltomwindows hemsida kan man nu inte logga in med sitt Användarnamn, utan med e-postadressen som man har angivit.

 

Jag skickar dig ett PM med en e-postadress som jag tror är till ägaren av hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag inte kommer fram till hemsidan så får jag ju ingen kontakt med supporten där, kan någon av er på tråden skriva ner mailadress om det nu finns den kontaktmöjligheten, kommer inte ihåg eftersom det är lååång tid mellan mina besök där.

Andreas666 som svarade dig i inlägg 3 äger Allt om Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! Tack för er hjälp, nu kan jag rikta ärendet  till rätt "instans"  eftersom jag nu fått kontaktinfo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...