Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
BarbroFrielingsdorf

Snabb enkel hjälp

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Jag har en liten enskild firma som sysslar med skönhet och nu nyligen har jag köpt ny dator med nytt system men behöver nu hjälp. Jag har fått tips om wipescreen.com som tydligen ska hjälpa till snabbt och utan krusiduller. Har ni någon erfarenhet av dom?

Redigerad av Cecilia
Ändrat länken till adress pga misstänkt reklam /Cecilia, moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Brukar generellt avråda från "företag" som man hittar på nätet och som inte kan presentera sig ordentligt.
Hittar varken telefonnummer eller organisationsnummer.

Vilka är det som står bakom företaget? Är det ens ett företag? Är de registrerade för F/FA-skatt? Är de registrerade för moms? Hur ser ekonomin ut? Utan att kunna kolla upp ett företag som man ej känner till sedan tidigare så är det väldigt riskfyllt att anlita dem.

Nej, jag skulle inte anlita dessa utan vända mig till en mer etablerad och transparent aktör.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Du skriver inte vad det är du behöver hjälp med, skulle tro att du får bättre hjälp här på forumet än vad du får hos detta företag. Håller fullständigt med föregående inlägg, ett seriöst företag skriver betydligt mer info om företaget.

Söker man på Allabolag.se så får man ingen träff vilket borde innebära att företaget inte är registrerat för näringsverksamhet, dvs ej registrerat för moms, arbetsgivare eller F-skatt, luktar skojeri lång väg.

Googlar man på företaget så hittar man ingenting.

Redigerad av Tune

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag försöker gå till den webbplatsen så blockerar mitt antivirus program det eftersom den anser att det är en skadlig webbplats.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...