Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Snabb enkel hjälp


BarbroFrielingsdorf

Rekommendera Poster

BarbroFrielingsdorf

Jag har en liten enskild firma som sysslar med skönhet och nu nyligen har jag köpt ny dator med nytt system men behöver nu hjälp. Jag har fått tips om wipescreen.com som tydligen ska hjälpa till snabbt och utan krusiduller. Har ni någon erfarenhet av dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar generellt avråda från "företag" som man hittar på nätet och som inte kan presentera sig ordentligt.
Hittar varken telefonnummer eller organisationsnummer.

 

Vilka är det som står bakom företaget? Är det ens ett företag? Är de registrerade för F/FA-skatt? Är de registrerade för moms? Hur ser ekonomin ut? Utan att kunna kolla upp ett företag som man ej känner till sedan tidigare så är det väldigt riskfyllt att anlita dem.

 

Nej, jag skulle inte anlita dessa utan vända mig till en mer etablerad och transparent aktör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skriver inte vad det är du behöver hjälp med, skulle tro att du får bättre hjälp här på forumet än vad du får hos detta företag. Håller fullständigt med föregående inlägg, ett seriöst företag skriver betydligt mer info om företaget.

 

Söker man på Allabolag.se så får man ingen träff vilket borde innebära att företaget inte är registrerat för näringsverksamhet, dvs ej registrerat för moms, arbetsgivare eller F-skatt, luktar skojeri lång väg.

 

Googlar man på företaget så hittar man ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag försöker gå till den webbplatsen så blockerar mitt antivirus program det eftersom den anser att det är en skadlig webbplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...