Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Frontpage 2003


Vattentornet

Rekommendera Poster

Vattentornet

Jag har ett par hemsidor gjorda i Frontpage 2003. Har just bytt dator och försöker installera programmet. Men installationsprogrammet ropar efter Office 97, 2000 eller XP för att jag ska få fortsätta installationen. Men de har jag ju slängt! Tror att det är en speciell fil som söks eftersom programmet ber mig sätta in CDn i datorn så den vet att jag är behörig. Detta trots att jag har produktnyckeln till Frontpage. Har FP på min gamla dator som också kör Windows 10. För inte går det väl att bara kopiera från en dator till en annan?

 

Dags att byta program till WordPress kanske? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är dags för nåt nytt garanterat!!

Ingen kan föreslå vad, utan att veta vad det är för typ av hemsidor det handlar om, hur intresserad du är av att lära nytt osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Vattentornet

Ja, det är dags för nåt nytt garanterat!!

Ingen kan föreslå vad, utan att veta vad det är för typ av hemsidor det handlar om, hur intresserad du är av att lära nytt osv...

Tack, men jag har löst mitt problem med FrontPage genom att en kompis råkade ha kvar en CD med Office XP som jag kick låna. Och då fixade sig installationen så jag kan vänta ett tag med att lära mig Wordpress. Det är tillräckligt mycket annat att ordna med när jag just bytt dator.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...