Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vissa udda ämnen är visst ok att skriva om men inte en del andra...


MariaE

Rekommendera Poster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad folk tycker kan ju också bero på hur många avreagera-inlägg och liknande det blir från en och samma person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laso som han kallar sej stängde denna tråd efter bara ett inlägg... :angry:

//eforum.idg.se/topic/351472-nu-fick-jag-hem-en-hund/  

/Maria

Oavsett om det är ett inlägg i avreagera dig eller fritt forum så ska det väl förhoppningsvis leda till någon slags diskussion och det kanske är så att Laso upplevde att ditt inlägg om hundpassning inte skulle leda någonstans.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett om det är ett inlägg i avreagera dig eller fritt forum så ska det väl förhoppningsvis leda till någon slags diskussion och det kanske är så att Laso upplevde att ditt inlägg om hundpassning inte skulle leda någonstans.

Ja så kanske det var men jag har fått en del andra konstiga inlägg i trådar som jag har skapat också och sen att tråden stängs efter bara nån timme eller nån dag.  :angry:

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja så kanske det var men jag har fått en del andra konstiga inlägg i trådar som jag har skapat också och sen att tråden stängs efter bara nån timme eller nån dag.  :angry:

/Maria

Laso gör helt rätt när han låser trådar du skapar med ämnen som berör ditt privata liv.

Med bakgrund till allt du skriver i dina trådar kan vi sammanställa hur ditt liv ser ut och hur du lever.

Min uppfattning av eForum är att det inte är ett forum för livsberättelser utan ett forum i huvudsak för lösningar av olika datorrelaterade problem.

Rubriken "Avreagera dig" bör användas sparsamt och med förstånd. Rubriken anser inte jag är till för att skriva sin livs historia.

 

Instämmer med Laso att du bör använda dig av andra forum för att berätta om ditt liv, vad som händer i ditt liv och hur du lever ditt liv. eForum är fel forum för sådant.

 

 

 

Redigering är korrigering av ordet "beror" som skall vara "berör".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...