Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Chrome och plugin "Det gick inte att läsa in plugin-programmet"


Graylingman

Rekommendera Poster

Graylingman

Jag har fått problem med Chrome som yttrar sig genom att jag inte längre kan t ex se SVT direkt. Får felmeddelandet: "Det gick inte att läsa in plugin-programmet". Att kolla på gamla program i SVT Play funkar däremot. Jag har försökt att via Inställningar -> Visa avancerade inställningar -> Innehållsinställningar -> Kör allt plugin-innehåll åtgärda det hela, men lyckas inte. Jag kör Version 49.0.2623.87 m och Windows 7 (64)

 

Någon som kan hjälpa mig? Nej, jag vill inte byta webbläsare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Graylingman

Jag har avinstallerat chrome, tagit hem på nytt och installerat. Ingen förändring :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

kan det vara något virusprogram som spökar till det eller*?

 

Prova annars en av mina klassiker. Avinstallera Chrom igen. Kör ,eller om du inte har det, ladda hem CCleaner och kör en registerstädning och sedan starta om datorn och installera om Chrome.  Det har funkat flera gånger för mig när installationer mm har strulat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Graylingman

Tack! Det verkar som om det löst problemet. Tyvärr städade jag så mycket att jag blev av med mina bokmärken... Tänkte inte på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Det var tråkigt. Du har händelsevis inget googlekonto där de finns sparade.

Jag har ju ett gmail konto i min androidmobil och där kommer jag åt bokmärkena som jag hade i Chrome 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...