Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

webbläsaren Edge


Isbjörnsson

Rekommendera Poster

Isbjörnsson

Tycker Vindovs 10 är bra,men upptäckte att det inte gick att spara i favoriter.Testade webbläsaren,misslyckades med Jawa,kollade,och läste att Edge inte var kompatibel med Jawa.Jawascript var aktiverat.Bytte till IE 11,och nu fungerar spara i favoriter.Undrar,om webbläsaren Edge,kommer att uppgraderas,så att den fungerar?Trodde i min enfald,att Edge var färdigutvecklad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På samma sätt som Internet Explorer har fått nya funktioner under åren kommer Edge att få det. När Windows 10 kom ut jämförde man Edge med webbläsare i mobiler och surfplattor där man inte heller kan installera den typ av tillägg som Java är. Men under året tror man att stöd för tillägg kommer till Edge.

 

Edge har sin egen mapp för sina Favoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isbjörnsson

Tack.

Kanske jag gjorde fel då. Men jag lade till favoriter,som man skall,och tryckte spara.Och då borde man kommit till Edge mappen.Och jag är inte någon höjdare,vad gäller datorn. Men nu fungerar det,och byter inte tillbaka,förrän Edge fungerar.Men kanske det fanns en annan väg till favoriter.??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen orsak :)

 

Jag förstår inte riktigt vad du gjorde angående Favoriter men kanske följande sidor hjälper dig, men det är ju inget fel att välja en annan webbläsare än Edge:

http://windows.microsoft.com/sv-se/windows-10/see-your-favorites-bar

//eforum.idg.se/topic/349523-hur-importerar-man-favoriter-till-iexplorer-11-fr%C3%A5n-edge-i-win10/?do=findComment&comment=1659996 för var mappen finns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isbjörnsson

Jag sparade,som vanligt,via symbolen i verktygslisten,och öppnade favoriter i Utforskaren.Ingenting hände med Edge. Men med IE 11 fungerade det.Jag får tacka för mig,och avvakta.Det är inga märkvärdigheter att spara i favoriter,men av någon konstig anledning,gick det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...