Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows 10 kalendersynk


KalleB

Rekommendera Poster

Vill använda Windows 10 kalender för att synka med platta och mobil (med Google kalender) men kalendern i PCn visar bara händelser 2 veckor bakåt. Enligt den här länken skall PCn visa 3 månader bakåt:

 

https://support.office.com/en-us/article/Resolve-sync-issues-in-Mail-and-Calendar-apps-in-Windows-10-0dd86c69-18f3-4f73-9d3d-375bdc9c3e34

 

Någon som vet hur man ställer in kalendern så att den visar 3 månader bakåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du i kalendern klickar på kugghjulet, sen på Hantera Konton och ditt konto. Sen väljer du Ändra synkroniseringsinställningar för postlåda.

 

Där har du en dropdown som anger hur långt tillbaka i tiden du vill ladda ned saker. Står det två veckor där så är det kanske anledningen till att inte allt laddas ned.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du i kalendern klickar på kugghjulet, sen på Hantera Konton och ditt konto. Sen väljer du Ändra synkroniseringsinställningar för postlåda.

 

Där har du en dropdown som anger hur långt tillbaka i tiden du vill ladda ned saker. Står det två veckor där så är det kanske anledningen till att inte allt laddas ned.

Jag har ställt in ladda ner epost från senaste 3 månaderna (och provat övriga) men inget hjälper tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Har kollat på nätet (Google kalender) och där visas mina datorer som Win 10 mobiler vilket kan förklara varför man bara ser två veckor bakåt, men var ställer man in att jag har två PC-datorer så att jag kan se tre månader bakåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...