Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Musen hittas inte i win 10 (efter installation)


Dimos

Rekommendera Poster

Grattis :thumbsup:

 

När det gäller Softpedia ska man inte gå så mycket på vad den som testat produkten tycker utan på vad användarna tycker (uppe till höger), vilket är 2,9 av 5.

 

Du behöver inget sånt program alls. I Windows 10 kommer nästa alla drivrutiner via Windows Update och om det är något man har problem med är det bäst att kolla på drivrutinstillverkarens webbplats själv. Om man har ett mer avancerat grafikkort för datorspel hämtar man drivrutinen själv på AMD eller Nvidias webbplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cecilia (och alla andra)!

Jag ominstallerade Win10 och MUSEN FUNGERAR NU!!!

Dessutom är alla tidigare installerade program (och mina dokument) kvar!

 

Angående Driver Update programmet: Jag köpte den för att den var enkel och på svenska, men vilket program rekommenderar du? Softpedia ger programmet ett betyg på 4,5 ! Slim Drivers betyg 4, WinZip Driver betyg 3 !

 

Finns något annat bättre program? Jag vill gärna köpa ett tillförlitligt program.

Tack

 

Det vore intressant att veta om alla möss fungerar eller om det bara är den nya som du har köpt?

 

Angående Driver programmen anser jag att de är helt onödiga. Jag hade ett program för flera år sedan. Det hade fått höga omdömen. Programmet kom med förslag på drivrutiner som inte ens fanns på tillverkarnas hemsida. Då kan man ju undra var de kom ifrån. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Den mus som fungerar nu är den mus från Microsoft (Mini Mouse Explorer) som hade slutat att fungera efter win10-uppdateringen.

I och med det har jag inte provat att installera den nya (billiga) musen som jag köpte (den använder jag i en annan äldre laptop).

 

Ang driver-programmen, så kommer jag nog att använda det jag köpte med försiktighet!

Tack igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...