Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nu har jag äntligen varit och tackat för datorn


MariaE

Rekommendera Poster

Lässt lite trådar igen, och sett att du bara har krångel med din nya linuxdator, du fick.

 

Du har återijen direkt ändrat och gjort nytt i denna dator, och den fungerar inte som du vill.

 

Men ändå har du tackat dom som gett dig dator i julklapp, vet dom om att du direkt efter du fick den, gjorde om den så den inte fungera längre?

Skule skämas om jag vore du, du håller på så mycket med dina linusdatorer, men får aldrig någon ordning på dom, ändå får du massor med hjälp här, men du verkar inte fata någonting , utan bara fortsätter att göra på annat sätt.

 

Föstsår att ingen vill hjälpa dig längre.

 

Sluta och greja med saker du inte föstår dig på, så kanske någonting kan fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lässt lite trådar igen, och sett att du bara har krångel med din nya linuxdator, du fick.

 

Du har återijen direkt ändrat och gjort nytt i denna dator, och den fungerar inte som du vill.

 

Men ändå har du tackat dom som gett dig dator i julklapp, vet dom om att du direkt efter du fick den, gjorde om den så den inte fungera längre?

Skule skämas om jag vore du, du håller på så mycket med dina linusdatorer, men får aldrig någon ordning på dom, ändå får du massor med hjälp här, men du verkar inte fata någonting , utan bara fortsätter att göra på annat sätt.

 

Föstsår att ingen vill hjälpa dig längre.

 

Sluta och greja med saker du inte föstår dig på, så kanske någonting kan fungera.

När jag fick datorn så funkade inte vissa kommandon  och vissa program gick inte att installera därför var jag tvungen att börja om.

 

//eforum.idg.se/topic/350924-hur-byter-jag-kde-och-ev-linux-distr-mot-n%C3%A5got-annat/

 

Att det inte funkade sen heller berodde på andra saker... 

//eforum.idg.se/topic/351217-om%C3%B6jligt-att-installera-uppdateringar/

 

//eforum.idg.se/topic/351226-skrivbordsmilj%C3%B6n-verkar-ha-f%C3%B6r%C3%A4ndrats/

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...