Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skärmupplösningen återställdes!


MariaE

Rekommendera Poster

Idag när jag startade datorn var jag tvungen att börja med att använda minikikare för att kunna ställa in skärmupplösningen! Det avinstallerades visst en modul igår när jag avinstallerade ett program från kde-desktop som jag upptäckte att jag hade kvar!

Det var Mint desktop som avinstallerades! Nu har jag installerat det igen.  Men nu måste jag själv ge alla bilder ett nytt namn . Det behövde jag inte göra förut  :angry:

/Maria

post-120863-0-55330600-1454478284_thumb.png

post-120863-0-47794900-1454478346_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför håller du på och avinstallerar en massa program som du tror att du inte använder? Om du låter bli det kommer du ha mycket färre problem med dina datorer än vad du har nu.

 

Det är helt OK att installera nya program och ta bort BARA de program du installerat men du skapar bara problem genom att avinstallera program som är en del av skrivbordsmiljön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför håller du på och avinstallerar en massa program som du tror att du inte använder? Om du låter bli det kommer du ha mycket färre problem med dina datorer än vad du har nu.

 

Det är helt OK att installera nya program och ta bort BARA de program du installerat men du skapar bara problem genom att avinstallera program som är en del av skrivbordsmiljön.

Om jag råkar använda program från KDE-desktop då får jag ännu mera problem och måste börja om.... Men Ktux skulle jag vilja ha men det programmet gick visst inte att installera...  :angry:

Mate och Xfce kan jag ha samtidigt vet jag. Desktop Nova också men på min gamla dator blev det problem med desktop Nova. Programmet Mint desktop avinstallerades när jag avinstallerade ett program från KDE-desktop som jag upptäckte. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...