Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
pinglan100

LÖST Windows 10 och AMD

Rekommendera Poster

Hejsan.

Vid senaste uppdateringen av Windows 10...om det har med det att göra,vet jag ej.

Det kommer upp en ruta vid varje omstart av datorn där det står AMD OUICK STREAM RAPPORT OCH PROGRAMLCENS HITTAS iNTE.

Jag har ringt till Microsoft support och till ASUS..de kan inte hjälpa till..vågar inte avgöra om jag vågar avinstallera den.

Vad är detta o fler som haft det problemet?

Kan surfa överallt utom på en webbaserad outlooadress..det gäller endast denna dator?

Kan nån tipsa mig.

Tack på förhand.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

men det verkar ju som att du INTE har det i burken nu eftersom datorn saknar det. Det kan ju ha försvunnit vid uppgraderingen ladda ned det enl länken och installera det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Eftersom det inte är något program som alla har så kan du pröva med att avinstallera det. Om du får problem med strömmande media kan du installera det på nytt.

Beskrivning och nerladdning: http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMDQuickStreamTechnology.aspx

Hej Cecila.

Nu är problemet löst.Jag avinstallerade AMD o installerade om det enligt länken du skickade.Nu fungerar det.Tack än en gång.

Men varför nädan på min webbaserade jobbmail..o skriver in mina användaruppgifter så kommer en vit sida upp där jag inte kan komma vidare.Det eä endast på denna dator.????

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Cecila.

Nu är problemet löst.Jag avinstallerade AMD o installerade om det enligt länken du skickade.Nu fungerar det.Tack än en gång.

Men varför nädan på min webbaserade jobbmail..o skriver in mina användaruppgifter så kommer en vit sida upp där jag inte kan komma vidare.Det eä endast på denna dator.????

Hej pinglan!

Ingen orsak :)

Har du prövat med en annan webbläsare för jobbmejlen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej pinglan!

Ingen orsak :)

Har du prövat med en annan webbläsare för jobbmejlen?

Hej Cecilia.

Nu har jag provat en annan webbläsare o det fungerar.

Så nu är mina problem lösta.

Tack än en gång.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...