Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tappat bort lösenordet till windowskontot


windowsman

Rekommendera Poster

Kära Eforumare!

Jag har ett problem som besvärar mig, Har tappat bort lösenordet för att logga in i Windows kontot efter start - Hade förut windows 7 körde på förut utan problem då jag kunnat genomföra inloggningen ändå då min bärbara dator har fingeravtrycks sensor.

Plötsligt har jag fått notis i Windows uppdate om att uppdatera till Windows 10 när jag väl hade uppdaterat klart till Windows 10 färdigt har fingeravtrycksläsaren på bärbara datorn helt sonika slutat fungera - detta är inte min största bekymmer då jag misstänker att jag förmodligen behöver bara uppdatera drivrutinen för fingeravtryck.

Min nuvarande största problem är att luska ut lösenordet för Windows inloggning för användarkontot några tips från IT proffs där ute?

Tack för hejarop och hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej 

 

Verkar som det gäller för hotmail konto och diverse produkter från microsoft. Problemet ligger för mig i att logga in för administratörskontot för Windows 10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men om du använde Microsoft konto för din Windows inloggning så är det ju samma lösenord kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men om du använde Microsoft konto för din Windows inloggning så är det ju samma lösenord kanske.

Verkar inte funka för mig då jag skapade administratörskontot när jag hade windows visita

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...