Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

F-secure kod


Ecols

Rekommendera Poster

Hej!

En liten fråga från en som inte är så hemma på datorer...

Vid prenumeration av PC för alla skulle man få ett helt år med F-secure safe för 3 enheter. Jag följde instruktionerna men det har bara registrerats som en testperiod på en månad... Får nu meddelande om att det är 16 dagar kvar på perioden men när jag då klickar på förnya och fyller i kampanjnamn och prenumerationskoden så kommer det meddelande 'Den angivna koden är inte korrekt, vänligen försök igen'. Fler som råkat ut för detta och hur löser jag det?    

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, jag läste den tråden innan men känner inte att det är samma problem tyvärr. Jag avinstallerade den gamla f-secure safe som jag hade för det kom inte upp nån ruta där jag kunde fylla i kod och kampanj. Jag startade om från början och när jag fyllde i kod och kampanj blev det bara en testperiod på en månad. Vet inte om jag vågar ta bort allt igen eftersom jag redan har använt koden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag har följt länken på kundklubbens sida. Registrerade t o m mig med en annan mailadress så det blev en nyregistrering eftersom jag hade det gamla f-secure före februari förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...