Just nu i M3-nätverket
Jump to content

windows live mail 12

Tyl

Recommended Posts

Howdy

Kommer min windows live mail att funka i windows 10? Har sett att många verkar ha problem med det.

Måste jag tanka ned VLM eller går det att göra det i Windows 10 uner "andra account"

Hälsar

Tommy

Det har skickats ut brev med nedanstående innehåll, kanske det du menar:

Viktig information om din e-posttjänst

Hej!

Om några veckor kommer vi att göra vissa ändringar i vår e-posttjänst som kan komma att påverka ditt @outlook.com-, @hotmail-, @live- eller @msn-konto. Ändringarna kommer att göra att e-post inte levereras till det Windows Live Mail 2012-program du använder.

För att kunna fortsätta använda Windows Live Mail 2012 för att skicka och ta emot e-post till ditt konto behöver du installera den senaste uppdateringen som finns här.

Om du använder Windows Live Mail 2012 i Windows 8, Windows 8.1 eller Windows 10 rekommenderar vi att du byter till den inbyggda appen E-post i Windows för att få information och de senaste funktionsuppdateringarna i Windows 8, Windows 8.1 och Windows 10.

Windows Live Essentials 2009 och 2011 stöds inte längre utan du måste uppdatera till Windows 8/8.1 eller Windows 10 och använda appen E-post eller gå till www.outlook.com. Klicka här om du vill läsa mer om appen E-post.

Vi rekommenderar även alla som använder Windows Live E-post i Windows 7, Windows 8 eller Windows 8.1 att uppgradera till Windows 10 och använda den inbyggda appen E-post för att få information och de senaste funktionsuppdateringarna.

Vi förslår att du sparar det här meddelandet så du kan gå tillbaka till det senare.

Vi ber om ursäkt för besväret och hoppas att du fortsätter använda våra tjänster.

Vänliga hälsningar

Outlook-teamet

Finns ju några länkar där men min erfarenhet av ovanstående slutade med att Thunderbird installerades som e-postklient.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...