Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Helt plötsligt kräver Nationalencyklopedin ett lösenord...


MariaE

Rekommendera Poster

 När jag skulle kolla på nationalencyklopedin så krävde natrionalencyklopedin ett lösenord. Det har den inte gjort förut.... Undrar just varför? Om jag nu skrev ett lösenord nån gång i början så har jag det inte kvar... Skivan är till Windows 98. Den enda DVD-R skivan jag har till Windows 98 resten är CD-R som jag har. Jag har Windows 98 SE på min Dell dator en Pentium 400.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att du har Nationalencyklopedin på DVD, eller tittade du på webben? Själv prenumererar jag på NE nätversionen, det kostar några hundralappar om året men är väl värt pengarna för den som har behovet och intresset. Då krävs det ju så klart lösenord. Men delar av NE kan vem som helst läsa. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att du har Nationalencyklopedin på DVD, eller tittade du på webben? Själv prenumererar jag på NE nätversionen, det kostar några hundralappar om året men är väl värt pengarna för den som har behovet och intresset. Då krävs det ju så klart lösenord. Men delar av NE kan vem som helst läsa. 

Jag har nationalencyklopedin på DVD och det var en av de första DVD-R som jag fick. Jag surfar inte på den datorn längre. Jag gjorde det fram till 2010 tror jag det var. Då surfade jag med direkt kabelanslutning.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...