Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows 93, någon?


Thirteen

Rekommendera Poster

Flyfisherman

FF kraschade flera ggr. i rad när jag besökte sidan (exakt lika på två olika datorer med Windows 10)...ett script slutade att fungera och sedan låste sig FF. Var tvungen upp med Aktivitetshanteraren och stänga FF-processen den vägen... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har suttit med mobilen och förnöjt mig en bra stund. :thumbsup: Fungerade direkt.

 

Fungerade lika bra med bärbara och 10:an.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog upp sidan och tittade. Ni får ursäkta min okunnighet men vad är det egentligen? Är det ett retro OS på webben eller? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Jo nu fick jag också igång det efter omstart.

 

Var riktigt häftigt gjort och otroligt vad mycket det fanns att upptäcka.

Bara att kolla i papperskorgen bland mycket annat.

Bara skummat en bråkdel.

:thumbsup:

 

Ps. Doctor Marburg (antivirus?) ger lite olika varje gång man kör det och med olika val.

Och kolla i filhanteraren, filer och dokuments, hitta privata mappens innehåll...haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, OK. Tack för länken. 

 

Citat: " I spent a shameful amount of time giggling nostalgically, until suddenly, a beach ball of death showed up on my screen. At first, I figured it was just another one of Windows 93’s jokes until, moments later, Chrome froze and then crashed."

 

Låter förtroende ingivande (inte). Kanske tur att jag bara tittade på sidan och inte gjorde något mera. Jo, jag kör Chrome. Kul projekt i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...