Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nu börjar felen komme igen...


MariaE

Rekommendera Poster

Nu börjar felen komma igen... Jag hoppas jag får en ny dator så jag inte behöver installera om igen... Det går fortfarande att surfa med datorn iallafall... När jag surfar på eforum använder jag Chromium.


maria@mx1:~/Desktop

$ firefox

 

** (firefox:5078): CRITICAL **: gst_app_src_set_size: assertion `GST_IS_APP_SRC (appsrc)' failed

 

** (firefox:5078): CRITICAL **: gst_app_src_set_size: assertion `GST_IS_APP_SRC (appsrc)' failed

 

** (firefox:5078): CRITICAL **: gst_app_src_set_size: assertion `GST_IS_APP_SRC (appsrc)' failed

1451386909859 addons.update-checker WARN Update manifest for {972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd} did not contain an updates property

 


/Maria

 

 

Error1.txt

Error2.txt

Error gnome-commander.txt

Error Gsmart-control1.txt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du använder någon annan webbläsare då?

 

Du är väldigt otydlig när du skriver men är det Linux som du kör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du använder någon annan webbläsare då?

 

Du är väldigt otydlig när du skriver men är det Linux som du kör?

Ja det är Linux som jag använder. De flesta Linux behöver uppdateringar som  är för höga för min dator. Det är därför det blir fel. Men  Linux puppy och  Debian stable kanske går att använda utan att det blir fel med uppdateringarna. Linux puppy gillar jag inte ! Just nu använder jag Linux Mx AntiX 14.

 

Det är inte webbläsarna som är det största problemet. Det är att Linux hämtar för höga uppdateringar som är problemet. 

 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det har inte blivit så många fel än att jag måste börja om iallafall...

Nu installerar jag inte så många extraprogram... Nu använder jag Linux Mint Rafaela skrivbordsmiljö Xfce och Mate. Det går inte att använda nån annan då blir det ännu mera fel...

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...