Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Medlem på facebook


MariaE

Rekommendera Poster

Jag registrerade mej på Facebook en gång. Nu har jag en massa obesvarade inlägg. Det verkar visst som när man har registerat sej där en gång så måste man skriva nya inlägg regelbundet. Dessutom har jag glömt lösenordet. Undrar hur många meddelanden om olästa inlägg man får innan de ger upp med att skicka email om att man har olästa inlägg...

Jag har inget behov av att skriva där längre.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag registrerade mej på Facebook en gång. Nu har jag en massa obesvarade inlägg. Det verkar visst som när man har registerat sej där en gång så måste man skriva nya inlägg regelbundet. Dessutom har jag glömt lösenordet. Undrar hur många meddelanden om olästa inlägg man får innan de ger upp med att skicka email om att man har olästa inlägg...

Jag har inget behov av att skriva där längre.

/Maria

Att du får mail om olästa inlägg är en inställning i Facebook, Inget som dom sitter och skickar ut manuellt. Och NEJ du behöver INTE skriva nya inlägg regelbundet. har du inget behov av Facebook då är det väl bara ta bort ditt konto,, dvs begär ett nytt lösenord,, logga in och ta bort ditt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du får mail om olästa inlägg är en inställning i Facebook, Inget som dom sitter och skickar ut manuellt. Och NEJ du behöver INTE skriva nya inlägg regelbundet. har du inget behov av Facebook då är det väl bara ta bort ditt konto,, dvs begär ett nytt lösenord,, logga in och ta bort ditt konto.

Ok då ska jag göra det. Jag har läst om personer som har haft problem med just detta att andra konto och att t.e.x. komma i kontakt med facebook systemadministratörer  Endel har också fått läsa inlägg om deras döda släktingar på facebook för att facebook har vägrat att ta bort kontot. det har komit in nya inlägg på den döda släktingens konto för att en del inte har fått veta att personen är död. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...