Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tur att jag hade sinnesnärvaro så jag gjorde rätt


MariaE

Rekommendera Poster

Det råkade ligga en bit av en bok på tangentbordet när jag startade datorn i morse. Tur att det inte hände klockan 11 på kvällen... Det gjorde att jag kom in i setupen... Det var inte bara F10 jag skulle trycka på  och välja close eller liknande  och INTE spara ändringar utan jag kom in i en annan meny också...  Bilder på eländet kommer när jag har hittat dem... 

 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behövs inga bilder...

jag har också gjort saker, fast fel...

 

Jag har haft diverse saker på tangentbordet och vid många olika tillfällen och datorn i princip "skrikit" den inbyggda högtalaren har alltså tjutit när jag startat den eller autostartat...

Hehe

 

Ps. Det är inget som går sönder eller att datorn ändras på något sätt, bara irriterande..

Bara att stänga av och börja om. Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behövs inga bilder...

jag har också gjort saker, fast fel...

 

Jag har haft diverse saker på tangentbordet och vid många olika tillfällen och datorn i princip "skrikit" den inbyggda högtalaren har alltså tjutit när jag startat den eller autostartat...

Hehe

 

Ps. Det är inget som går sönder eller att datorn ändras på något sätt, bara irriterande..

Bara att stänga av och börja om. Ds.

Jag trodde att något kanske ändrades om man gjorde på fel sätt dvs bara stängde av datorn. Jag har fått åka med datorer till databutiken där jag köpte datorn en gång för att jag hade råkat ändra i setupen. Då fick jag ingen bild på bildskärmen alls bara ett meddalande när jag startade datorn att den inte kunde starta windows... Men det var när jag hade min 386 Hyndai med Windows 3.1

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...