Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
peof

F-secure

Rekommendera Poster

peof

Tog ur en dator och lade in en annan och laddade ner F-secure och har 2 datorer med detta program. I prenumeration får jag ha 3 datorer står det.

När jag sedan startar den dator som jag har haft F-secure program i sedan februari 2015 får jag mail att F-secure har upphört.

Går jag in på Medlemssidan på PC-foralla och loggar in så har jag 2 prenumerationer på datorer och dom är aktiva står det till den 22/2 2016.

Varför hände något med min andra prenumeration? Den hade ju fungerat sedan 22/2 2015?

Hur löser jag detta?

post-60404-0-36366800-1449676529_thumb.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Cecilia

Tog ur en dator och lade in en annan och laddade ner F-secure och har 2 datorer med detta program. I prenumeration får jag ha 3 datorer står det.

När jag sedan startar den dator som jag har haft F-secure program i sedan februari 2015 får jag mail att F-secure har upphört.

Går jag in på Medlemssidan på PC-foralla och loggar in så har jag 2 prenumerationer på datorer och dom är aktiva står det till den 22/2 2016.

Varför hände något med min andra prenumeration? Den hade ju fungerat sedan 22/2 2015?

Hur löser jag detta?

Det är nog bäst att du kontaktar redaktionen: http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.83052

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
SFLinköping

Hur löser jag detta?

Hade med detta problem.

Du skall ta bort samtliga prenumerationer/licenser och sedan aktivera om dom sa F-secure.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...