Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

F-secure


peof

Rekommendera Poster

Tog ur en dator och lade in en annan och laddade ner F-secure och har 2 datorer med detta program. I prenumeration får jag ha 3 datorer står det.

När jag sedan startar den dator som jag har haft F-secure program i sedan februari 2015 får jag mail att F-secure har upphört.

Går jag in på Medlemssidan på PC-foralla och loggar in så har jag 2 prenumerationer på datorer och dom är aktiva står det till den 22/2 2016.

Varför hände något med min andra prenumeration? Den hade ju fungerat sedan 22/2 2015?

Hur löser jag detta?

post-60404-0-36366800-1449676529_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ur en dator och lade in en annan och laddade ner F-secure och har 2 datorer med detta program. I prenumeration får jag ha 3 datorer står det.

När jag sedan startar den dator som jag har haft F-secure program i sedan februari 2015 får jag mail att F-secure har upphört.

Går jag in på Medlemssidan på PC-foralla och loggar in så har jag 2 prenumerationer på datorer och dom är aktiva står det till den 22/2 2016.

Varför hände något med min andra prenumeration? Den hade ju fungerat sedan 22/2 2015?

Hur löser jag detta?

Det är nog bäst att du kontaktar redaktionen: http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.83052

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ur en dator och lade in en annan och laddade ner F-secure och har 2 datorer med detta program. I prenumeration får jag ha 3 datorer står det.

När jag sedan startar den dator som jag har haft F-secure program i sedan februari 2015 får jag mail att F-secure har upphört.

Går jag in på Medlemssidan på PC-foralla och loggar in så har jag 2 prenumerationer på datorer och dom är aktiva står det till den 22/2 2016.

Varför hände något med min andra prenumeration? Den hade ju fungerat sedan 22/2 2015?

Hur löser jag detta?

Hade med detta problem.

Du skall ta bort samtliga prenumerationer/licenser och sedan aktivera om dom sa F-secure.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...